sunnuntai 24. heinäkuuta 2011

tälläst vaa

S: Eka työviikko Botnial on nyt pulkas ja täytyy sanoo et tosiii rentoo duunii! Kottikärryis makoilun lisäks mei työ kuvaa sisälty perjantain mm. vesisota, jonka ansiost näytti silt et oisin uinu vaatteet pääl mut ainaki olo piristy kummasti.
Aattelin ku alotan työt meen joka ilta tän kahe viiko aikan tosi aikasi nukkumaa mut mite kävikäää. Oon heti töitte jälkee ain tehny tosi paljo kaikkee ja menny tosi myöhää nukkuu jote unirytmiki on nyt tosi sekasi.
Nyt kyl mei pomo sano et loppu laiskottelu ja tuleval viikol alkaa kunno työt (inventaarioo ja varastotyhjennyst), mut eiköhä noikii saa tyylii päiväs hoiettuu ja sit loppuviikko ois pelkkää lepii jaja perjantainha meil sit loppuuki työt kokonaa.
Täl viikol on tapahtunu iha sikan kaikkee ja oon ottanu tosi vähä kuvii mut oon sen verra skarpannu et tääkii on parempi ku ei mitää ! (= Muitte kameroist löytyy aika paljo kuvii ja voisin koht puolii etttiikki sen muistitikun ja käyä hakee niit kaikilt. Mut nyt niit kuviii !


mätöt <3


myö vaa

oltii tykkimäes liikkarin kaa


7 kommenttia:

  1. Kivan olonen blogi! c: toi vaa häiritsee ku oikee sivupalkki niin kapee :/

    http://erika-thisisthelife.blogspot.com/

    VastaaPoista
  2. Tosi kivan olonen blogi. Kivoja kuvia ja tekstiä on sopivasti ja sitä on mukava lukea. Ainut mikä häiritsee on tuon taustan ja sivupalkkien tekstin väri, ei mun mieleen :D Banneri on kiva kun se on tuollainen yksinkertainen(:

    VastaaPoista
  3. vähän ihania kuvia ja tää blogi on muutenkin tosi kivan oloinen! :)

    VastaaPoista
  4. voi kiitos teille kaikille tasapuolisesti ja kiva et on laitettu palautettaki ja yritetää toteuttaa tei toivomuksii täs lähiaikoin ! (:
    -Suvi

    VastaaPoista
  5. Oho! en ollu huomannu kun olitte laittanu kommenttia mun blogiin (www.hennagrrr.blogspot.com) että mikä puhelin mulla on mut mulla on samsungin S5230 jos sil nyt enää mitää väliä :D

    VastaaPoista
  6. moikka, mist toi usa-toppi on? :D vai onks tos kuvas joku sun frendi? :) kiva toppi!

    - tämmönerandomlukija

    VastaaPoista
  7. se on miun sisko, mut se on gina tricotist :D

    VastaaPoista