tiistai 19. kesäkuuta 2012

rakkaus







N: Aattelin vaa tulla ilmottaa et oon nii rakastunu Daughtryn musiikkii!! En voi uskoo et Daughtry lämppää Nickelbackii syyskuus ja mie nään ne molemmat! Täl hetkel oon kyl enemmä innoissani siit lämppärist ku ite pääesiintyjäst, mut eiköhä se Nickelback nosta osakkeitaa koha oon kaikki Daughtryn albumit kuunnellu sata kertaa etu- ja takaperi. =D







Päätin nyt etten kuvaa niit ostoksii, koska en oikeesti muista mitä oon ostanu joku kuukaus sitte.. :-D tos on nyt muutama kuva iphonel otettu. ja miu ihanat uuet conssit<3 ollaa riikan kaa pelattu monopolyy varmaa kymmene kertaa täs loman alus (ja riika ain hävis) :-)

1 kommentti:

  1. musta se riika on aina vaikuttanu tosi voitokkaalta ihmiseltä! en mä voi millään uskoo et se on hävinny kaikki pelit..

    VastaaPoista