keskiviikko 26. lokakuuta 2011

haaste: minä

N: Yks osa tätä haastetta siis oli, että pitäs esitellä ittensä paremmin. En nyt oikee tiiä mistä kirjottas, koska tuntuu aina yhtä hölmöltä kertoo ittestäni jotain ihan yksinkertasimpia asioita. Mut koska miul ei oikee oo kuviikaa mitkä kertois niitä simppeleitä juttuja, nii pakko kai se sit on kirjottaa.. =D Kuvina toimikoot random kuvat viime vuosilta joita toivon mukaan en oo aiemmin täällä julkassu. 








Eli tosiaa miun nimi on Noora, jos joltai nyt on sattunu menemää näinkin olennainen osa ohi. Oon 17v, tammikuussa 18, ja käyn lukion tokaluokkaa. Lukioo menemine oli suurin virhe mitä oon tehny koko elämäni aikana, koska vihaan opiskeluu, enkä voi sietää suurint osaa aineista mitä lukios opetetaa. Ainoot kivat aineet siel on musiikki, psyka ja hissa. Enkkuki menee, mut vaa siks koska oon siin hyvä. Melkee kaikkii muita aineita sitte vihaanki. Syy siihen miks menin lukioo oli yksinkertasesti se, et täälpäi amiksis ei oo mitää kiinnostavaa linjaa. Tosin vaik tääl oiski kaikki linjat ollu sillo kaks vuotta sitte, oisin silti varmaa päätyny lukioo, koska en tiiä vieläkää et mitä haluun tehä tulevaisuudes. Vähä on tosin alkanu jo seki hahmottuu.


Miun perheesee kuuluu äiti, iskä ja pikkuveli, joka on amiksen ekalla. Äiti on sairaanhoitaja ja iskä insinööri, ja se matkustelee sen takii paljon. Nykyää oon aika läheine kummanki vanhemman kanssa (tosin seki vaihtelee suunnillee viikoittain..=D). Meil on kans kissa, Pikku-Myy. Se on ollu meil kymmenisen vuotta, ja se on varmaa tylsin kissa mitä voi olla.. =D



Mie en täl hetkel harrasta mitää, mut talvisin käyn lumilautailemas ain sillo tällö. Siitäki on menny maku ku toi paikalline laskettelukeskus on nii pieni. Oon tosin harrastanu paljo kaikenlaista (en varmaa ees muista mitä kaikkee), zumbas käyn vieläki aina ku muistan/jaksan/huvittaa, tennist pelasin jonku pari kolme vuotta sillee, et kävin kursseilla. Sitä voisin vieläki oikee mieluusti harrastaa mut ei oo hirveesti mahollisuuksii. Pianon soittoo harrastinki sen 9vuotta musiikkiopistos, ja vihasin sitä varmaa sen 6-7 vuotta. Ratsastus, tanssi, näytelmäkerho... Sit en tiiä et lasketaaks isosena olemist harratukseks, mut joo oon nyt kaks vuotta ollu. Kaks riparii ja muutama lastenleiri on takana, mut pitää kattoo et jatkuuks ens vuonna, koska en oo käyny isoskoulutukses varmaa vuotee haha. =D Mut se on kyl ollu tosi kivaa, et jos en muita kesätöitä (taaskaan..) saa nii ei se nyt mitää kauheinta hommaa ois.



Oon ihmisenä tosi skeptine ja negatiivine, ja saan kuulla siitä ihan koko ajan. Miun maailmankuva on myös aika negatiivine, mut jaksan silti uskoo siihe et jonai päivän kaikki on hyvi, mut välil se tuntuu vaa aika mahottomalta. Kuka vaa miu kavereist voi allekirjottaa sen, et oon tosi sarkastine. En varmaa vois elää ilma sarkasmii, mut toisaalt sen takii oon myös tosi ärsyttävä ihmine aika ajoin (eli tosi usein..). Mut aattelen tänki nyt nii, et ainaki tiedostan sen et oon ärsyttävä, joten jos joku sanoo asiasta ni en ota sitä henkilökohtasesti (haha, en sittekää oo kovin negatiivine! =D). Mut on miul kyl aika mainio huumorintajuki (Meri varmaa ainaki voi tän allekirjottaa..=D), tosin yleensä jos läppää heitän nii se on joko tosi hyvää tai sit iha paskaa. Oon myös sellane, et sanon kaikille ain (vähä liianki) suoraa mitä ajattelen, enkä jää kiertelee asian ympärille tai yritä ilmasta sitä joteki "nätisti". Ja teen tällee sen takii koska haluisin et myös miulle sanottais suoraa asioista, koska se on niin rasittavaa jos joku asia jää sanomatta tai tekemättä siks koska ei oo pokkaa.


Ja varmaa aika yllättävää, et ystävät on miulle tosi tärkeitä, enkä vaihtais miu kamui pois mistää hinnast. Vaik joskus jonku naama ärsyttää enemmä ku mikää muu koko maailmas sil hetkel, nii silti pienen paussin jälkee on nii kiva nähä sitä. Ja enite harmittaa talvessa se, et en nää melkei ketää koko talven koska kukaa ei jaksa pahemmi liikkuu minnekkää suuntaa. Mut ehkä seki asia nyt helpottaa ku jotku saa ajokortit (esim MINÄ!!) ja sit ei tarvii kenenkää liikkuu muualle ku autoo istumaa!


Ja loppuu viel tällee lyhyesti, et rakastan ruokaa, hyvii leffoi, kirjoi ja tv-sarjoi, matkusteluu ja musiikki on sit asia iha eriksee, sitä rakastan yli kaiken. Mut nää onki sit asia IHAN eriksee, ja voisin kirjottaa näistäki romaanin, mutten jaksa teitä nyt kyllästyttää tämän enempää. =D



ja ps. sori ku näi mones kuvas oon kavereiden kans, mut syy on yksinkertasesti se et oon niis kaikist parhaimmillani! =D

7 kommenttia:

  1. moroo. löysin just jotenki iha randomisti tänne teidä blogii ja kahlasi kaikki postaukset läpi. pakko sanoo et parin viimesimmän postauksen myötä tää blogi on ottanu ihan uuden suunnan! parantunu tosi paljo. ja epäilemät voin sanoo, et kyl tää täst viel paraneeki. hieno blogi on joo! (:::::

    VastaaPoista
  2. kiitos tosi paljon kommentistas! =) yritetään parhaamme mukaan tulevaisuudessaki parannella tätä! =)
    -N

    VastaaPoista
  3. Oi tosi kiva blogi teillä! liityin kyllä lukijaksi! :)

    http://stop-that-shiit.blogspot.com/

    VastaaPoista
  4. voi kiitos, tervetuloa vaan ! =)
    -N

    VastaaPoista
  5. Hyvä esittely oli. :) Edelleenkin vaan kateudesta vihreenä oon ku siulla on noin paljon kavereita ja oot jo kokenu varmaan 10 kertaa enemmän asioita samassa ajassa kun mie. Pitäsköhän itekki joskus tää haaste tehä. Oon kyllä tosi laiska mitään haasteita tekemään. Ehkä joskus sitten ku on tarpeeks tylsää. :D

    VastaaPoista
  6. Voisko noihin postausten loppuun muuten laittaa että kumpi on kirjottanu? Mie en ainakaan ihan aina tiiä kumpi on kirjottanu tai sitten mie oon niin sokkee etten huomaa sitä nimmee mistään. :D

    VastaaPoista
  7. nois postausten alussa on noi nimikirjaimet kato ni se kertoo et kumpi kirjottanu =D mut hei ei meil oo ku se neljä kuukaut suunnillee ikäeroo, ni kyl sie kerkeet kokee ja näkee vaik mitä viel, eikä miul nyt NII paljo niit kavereitkaa oo.. =D

    VastaaPoista